Katiliyom bende.
Yarin 2 yuzlu medya cikip fatih terimi pohpohlar yok sole yendik bunu yapti bole oldu diye fatihte havasini basar
Ayrica bu euro 2008'e gs'de bile yer bulamayan topu adam gibi oyuna sokamayan bi Stoper Emre asik'la gitceksek isimiz zor Serveti anlatmaya ne gerek var sanki ulkede **Genc** Stopermi kalmadi misal yasin cakmak.Geciniz Emreyle servetle gitmez bu defans ayrica buna birde Ibrahim Uzulmez olayi ekleniyor Hakan Balta-Volkan Yaman(sakattı galıba bu kadar formda bı oyuncuyu kadroya almadıgına gore) 2'lisi Ibrahım'den daha iyi isimler en azında orta açabilirler ibrahim'i onca yıldır izliyoz adamın oyun anlayışı al gülüm ver gülüm.Defans hattında büyük sorunlarımız var yeni denencek birkaç oyuncuyla bunları kapatmalıyız yoksa bu defansla EURO 2008'e katılcamızı sanmıyorum Katılsakta bi bok olmaz ztn.
Orta sahada sorun yok oyuncular uyumu yakalarsa bir sorun olcağınıda sanmıyorum.
Forvette ise Bolluk var resmen Gökhan,Halil,Nihat,Fatih Tekke,Ersen Martin,Mehmet Yıldız gibi kalite adamlar var bu oyuncuları birçok şekilde kullanabilirsiniz belkide en sorunsuz mevkimiz Forvet
Son olarak Fatih Terim'in eski oyncularının artık Emre,Nihat kuşağından gelen oyuncuları olmasını umuyorum.