Gürhan o pozisyonda baska hakem olsa %100 penalti verirdi. Aldatmayla alakasi yok. Yani 11 kisi kalsalardi acaba galip gelebilecekmiydik? Hele 1-0 maglup duruma düsseydik. Fatih Terim Yunanistan, Norvec maclarindan sonra yine pacayi ucuz siyirdi.
Oyun olarak üstündük ama onlar daha net pozisyonlara girdi. Servet beni sasirtti. Ama Emre döküldü. Kac tane göz göre göre rakibe pas atti. I.Toraman dururken ne Emresi? Ben olsam Nihat yerine Gökhani alirdim. Belki gol atti ama baska biseyde yapamadi. Malta macinda güven verecekti Gökhana. Serdar yerinede M.Topuzu alirdim. Biri yeni parlayan, digeri ise herkesin pesinden kostugu oyuncu. Ona sans verecenki güven gelsin.Ilerde cok faydali olacak. Kaledede Rüstü oynamasi lazim. Hakan güven vermiyor. Neyse galip geldik iyi oldu.
Umarim H.Sükür devri kapanmistir nihayet..