Hauta1n Orjinal Mesajı Yazan: Batuhanry Hakan Şükür ilk 11de bile yokmuş. ilk 11'den daha ilerisi yok zaten.18 kişilik kadrodan bahsettin galiba
LuNaT1C Fmdeki adamım atıcak dedim maçtan önce gökhanım ya golllll :msndekihalayçekensmiley: GOLL MEHMET AURELİO GOLLLLLLLLLLLLL 2-0