predator999 Arkadaşlar oyunun resmi çıkış tarihini en resmi ağızdan veriyorum. Ekim sonu kasım başı. Aha da linki(Konami Avrupa'nın resmi sitesi): http://uk.games.konami-europe.com/game.do?idGame=149
0999 beyler oyunun cikis tarihi 26 ekim her yerde ole yaziyo hatta wikipedia da da simdi gir 26 ekim diye gorursun
memomemet arkadaşlar p2p paylaşım dosyalarınapro evolution 2008 yazdım 3 gb civarında dosyalar çıktı acaba oyun çıktı mı ki ?
onurs891 arkadaşlar ben dün her zaman cd aldığım yerle konuştum cumartesi pes2008 geliyo dedi ama ne kadar doğru bilemicem...
selcukgunduz arkadaşlar en geç 13 ekimde çıkıyor pes2008...herzaman oyun aldığım yere gittim sordum..13 ünde ellerinde olacakmış..
ewerad bu oyun 15 ekimden önce çıkmaz söyliyim bugün çıkıcaktı demekki cd ciler atmış kafadan.15 inden önce çıkmaz herhalde:)
selcukgunduz Orjinal Mesajı Yazan: erhan1453 selcuk kardesım neresı orası orjınalı mı olacak svgiler kardeşim ankarada.hoşdere caddesinde ışık bilgisayar oyun diye bir yer..ankaraya gelen oyunlar ilk oraya gelir genelde..bende hep ordan alırım..fifayıda ordan aldım..ama 5para etmez..