Datronic Pes 2008 avrupada 5 Ekim , Amerikada 2007 kışında çıkacak. http://en.wikipedia.org/wiki/PES_2008
Datronic Orjinal Mesajı Yazan: ilkay1907 6 Ekim çok erken ama inş çıkar o tarihte. Kaynak ? vikipedinin ingilizce pes 2008 sayfasında yazıyodu.
Datronic Orjinal Mesajı Yazan: fishbone86 verdiğin linkte 19 ekim yazıyo zaten 5 ekim nerden çıktı 19 ekim nerde yazıyo sağa tarafa bakın tabloda Europe - October 05, 2007 USA - Winter 2007 Australia- November 2, 2007 yazıyo
Datronic arkadaşlar ben bakıyorum 5 ekim yazıyo :confused: valla ben orda gördüm bilginiz olsun diye yayınlayım dedim benim bi suçum yok :) :confused:
KeNjiii Orjinal Mesajı Yazan: morinho wikipediada üyeler istediği yerleri değiştirio konami resmi web sitesine bakmak lazım ewt wiki uyeleri kafasına gre deiştriolar ole seyleri... konaminin sitesnden bakmak lazm... ama inş wiki de yazan dorudr:)
Arda666 kesin ekim sonu genelde öle oluyor engeç kasım başı daha öncesi hayal belki demo fln olabilir ekim başı
Venom **Ya Wikipedia'ya ben şimdi gidip 15 Eylül yazarım zor bir şey değil, inanmayın orada yazanlara:)**
KeNjiii Orjinal Mesajı Yazan: David Villa Sánchez Ya Wikipedia'ya ben şimdi gidip 15 Eylül yazarım zor bir şey değil, inanmayın orada yazanlara:) +1 ktıılıyrom yni arkın ddi doru herkes kfasına gre tarih yazablr oraya ama tbi işn o trih dorudr demeden gecemicem :D