ewerad kasıma kalmaz herhalde en geç 1 kasım o da ennnnnn geç ama tahminimce 26-27 ekim civarlarında çıkar ea sports ta 26-27 eylül dedi 23 eylül de çıkarttı oyunu(Fifa 08)
Offline **Oyun çıksa bile ben çoğu kişinin bu oyunu lowda oynayacağını düşünüyorum.olsun low mow çıksın artık yaw.:) **
icelander Bende 30 Kasım 2007 olarak duydum. Ama avrupada Aralık ayınıda bulabilir bence.Zannedersem daha geç çıkıyor burada.
ewerad afedersiniz ama yok deve!!!amerikada aralıkta çıkıcak ayrıca biz ameriakada yaşamadığımıza şükredin siz:D:D:D:D
utkufb hepiniz atıosunz. 26 ekimde çıkıyor. oraya girdim 26ekim yazıyor zaten. konaminin siteside 26 dio
Knight8 Arkadaşlar benim anlamadığım bir şey var aslında gayet basitte hiç bir şekilde bilgi verilmediği için sormak istiyorum. PES 2008 26 Ekimde çıkacak diyorlar doğru olduğunu var sayarak 26 Ekimde Türkiyede de çıkacakmı ben bunu merak ediyorum?
Ume EA FIFA 08 i satacağı kadar sattı pes 2008 yokken pes 2008 bundan sonra çıksada ea yi fazla rahatsız etmez satış olarak
Arda666 Orjinal Mesajı Yazan: Umut EA FIFA 08 i satacağı kadar sattı pes 2008 yokken pes 2008 bundan sonra çıksada ea yi fazla rahatsız etmez satış olarak Zannetmiyorum bence Pes 2008 Bu demodan sonra iyi bir patlama yapacağa benziyor ki rakibinin oyunu bariz ortadayken...
erhan1453 http://uk.games.konami-europe.com/news.do?idNews=272 kardesler konamının sıtesındekı bılgı 26 ekım dıyor bekleyelım gorelım ınsaallah dogrudur artık suyu cıktı bu ısın yoksa delı olcazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
erhan1453 Orjinal Mesajı Yazan: icelander 30 kasım nesın sen kardes zehırcımı adamın moralını bozma san ıyı olmazmı