_FT_9 oynamadıysan değil oynayamadıysan ben kotalıyım 6 saat lik seyi indiremedim kusura bakmayın :mad: bulun 2 3 saatlik linki bende indirip öviyim
GaSgoine Bu olay BUG değildir.İnsanlar BUG nedemek araştırıp öyle konu açsın.Hata ekran kartından kaynaklanan bişey bana göre.Aynı pozisyon xbox da ya da çok iyi bi ekran kartında hatasız gözükür
kArtAL EmRe Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen Hatta gerçekci:DAdam kafayı diğerinin dizine gömüyo işte bu kadar basit:D :D
aramasyon Orjinal Mesajı Yazan: GaSgoine Bu olay BUG değildir.İnsanlar BUG nedemek araştırıp öyle konu açsın.Hata ekran kartından kaynaklanan bişey bana göre.Aynı pozisyon xbox da ya da çok iyi bi ekran kartında hatasız gözükür Arkadaşım ya iyi izlemedin ya sen anlamıyorsun resmen bug top barselonalı adamın içinden geçiyor ok?
saydam Orjinal Mesajı Yazan: GaSgoine Bu olay BUG değildir.İnsanlar BUG nedemek araştırıp öyle konu açsın.Hata ekran kartından kaynaklanan bişey bana göre.Aynı pozisyon xbox da ya da çok iyi bi ekran kartında hatasız gözükür +100000
Kaos81 Orjinal Mesajı Yazan: DJKaAaN95 YA SİZ fıfa 07 nin aynısı olan bi demoyu indirmek icin 6 saat mi beklediniz Ne aynısı lo junior yarım yaşında çocuk kafası o kadar basar normal. Oyun zekası gelişecek daha .Oyun içi grafik adamların suratları oldukça gerçekçi olmş ve özellikle top kontrolü bu sefer çok daha iyi . En azından topu ayağından açtıgında kontrol hemen sağlayabiliyosun.
_FT_9 Orjinal Mesajı Yazan: saydam Valla ben ya 1.5 saat yada 2 saatde indirdim EA dan Kardeş özel mesajdan linki verirsen sevinirim Edit: Eğer EA Link se EA Link bendede var ama EA Link de FIFA 08 Demo yok yani en azından bendekinde yok
saydam EA linkini burda vermemde bi sakıncayok sanırım http://largedownloads.ea.com/pub/demos/Fifa/08/FIFA08_PC_Demo.exe Yalnız benim baglantım 4mbit gerci zaten link okadar hızlı indirmeye izin vermiyor ama 80 100 kbs ile indirirsin.Hatta bak su an tekrar indirmeye başladım Download Manager la 70 kbs ile indiriyor 2 saat diyor Edit:Bu link resmi linkdir...
wdqa http://www.youtube.com/v/nx_VR0wyJwM>http://www.youtube.com/v/nx_VR0wyJwM type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> bide buna bakın
Fatih Yilmaz hayret bişi ya pes6 da bende gol attım ama top fileleri delip dışarı çıkmıştı ve hakem aut çaldı sanki pes kusursuz keşke oyunu silmeden gösterebilseydim bu kadar acımasız olmayın ya