Orjinal Mesajı Yazan: suptortion
fifa dır ne yapsa yeridir...durdaha bi tam sürüm çıksın bak daha neler göreces:D ben yıllarca fifa eziyeti çekmiş biriyim artık nihayet pc mi geliştirdim ve pes e geçtim...artık fifa yı sadece gülüp eğlenmek ve dalga geçmek için kullanacam...
Bende bu lafını gülüp eğlenmek için kullanıcam. Fifa'nın eksileri olduğu gibi Pes'in de eksikleri var. Bazen öyle büyük laflar ediliyor ki,sanki Pes çok kusursuz bir oyun,hiçbir bug ya da eksik yanı yok,ama insanlar buna rağmen Fifa oynuyormuş gibi izlenim bırakıyor bu laflar. Madem pes kusursuz bir oyundu,neden hala insanlar fifa oynamaya devam ediyor. Fifa'yı beğenmeyen arkadaşlar da Pes oynasınlar. Pes güzel oyun,KONAMİ güzel yenilikler getiriyo her sene. Onlara da saygı duyuyorum. Ama lütfen sadece çamur atmak için yorum yapmayalım gerçekten komik görünüyor. Örneğin ben gidip pes forumuna,pes çok saçmalamış yine hiç lisans yok,ses yok,müzik yok,fifa en iyisidir desem,hoş olur mu?Hayır.