Fatih Yilmaz Orjinal Mesajı Yazan: wdqa http://www.youtube.com/v/nx_VR0wyJwM>http://www.youtube.com/v/nx_VR0wyJwM type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> bide buna bakın al işte güzel başka bir örnek ne oldu pesciler
salyum fifa oynayan fifa oynasın pes oynayan pes oynasun babanızın oyunuda mı savunuyusunuz oyunları siz işin zevkine bakın kim ii kim kötü tartışmaya gerek yoq zevkler ayrıdır bana göre fifa güzel 08 cok daha güzel olucak