Orjinal Mesajı Yazan: feyyaz_bjk
Aslında ön yargılı olmamak gerekir yani illa da Fifa 08 i beğenmeyeceğim diyorsan beğenmeyeceksindir adamlar o kadar para harcamış sen beğenmedim dediğin an bitmiştir yani sana para verseler değişmeyecektir görüşün ... ben de ön yargıyla bakıp oyunu beğenmeyen arkadaşlara itafen yazdım bu yazıyı da denebilir aslında...
Ne alakası var ki ön yargılı olduğumu da nerden çıkarttın.Hadi ben tutucu bir PES fanatiği olsam belki ön yargılı olabilirim ama her sene çıkan iki türü de(PES-FIFA) beğenerek oynarım.Bunu da indirdim her zamanki gibi ve bana fifa 07 ile aynı geldi.Bu kadar.Herhangi bir önyargıyla yaklaşım söz konusu değil.