Evet arkadaşlar,Fifa 07 oynamış artık bıkmıştık yazın sıcaktan cafelere evlere kapanıp Sabahlara kadar fifa oynamak istiyorduk fakat olmuyordu neden ? Çünkü oyun hep aynıydı monotondu World Class Seviyesinde bile artık maçlar o kadar kolay hale gelmiştik 5-0 6-0 alınan maçlardan sonra oyundan artık soğumaya başlamıştık... Hep aynı çalımlar, kalecinin 50 Metreden topu seyretmesi, klasik 2'li mücadeleler,topun nereye gideceğini şut vurulmadan bilmek , atılan ara pasların hep aynı yerden gitmesi vs.vs... Bu gibi durumlar Fifa Severleri artık üzmeye başlamıştı... Ve Fifa 08 kapımıza doğru gelmeye başlamıştı herkes demoyu bekliyordu ve beklenen demo 487 mb olarak karşımızdaydı artık... Oyunu ilk açtığımda her zaman ki o müthiş stad atmosferi karşılamıştı beni acaba ... dedim içimden ? acaba Fifa 07 ile aynı oyunmu olacak yoksa geliştireceklermi... Hakemin 90 dakikayı başlatan düdüğü gelmişti ... Topla buluştuğum anda Top fiziği dikkatimi çekmişti gerçekten de bu sefer güzel olacakmıydı diye düşünürken +1 ile oyuna başlamıştık... ve saniyeler akmaya dakikalar ilerlemeye başlamıştı... paslaşmanın zor olacağı rakip takımın baskı kuracağı aklımın ucundan dahi geçmiyordu ki defansta kaptırdığım bir top kaleci valdesle ronaldoyu karşı karşıya getirmişti ronaldo kaleciyi yatırdı ve topu boş ağlara gönderdiğinde gözlerime inamamıştım... Defansta top kaptırıyorum rakip oyuncu kalecimi yatırıyor ve takımımı adetâ tarumar edercesine kaleyle topu buluşturuyordu... santra olduğunda ise artık rakip kaleye yüklenmeye çalışıyordum..ronaldinho ile orta sahadan ilerlemeye çalışıyordum bir oyuncuya çalım atacağım ve bu çalımın müthiş derecede keyif vereceği aklımın ucundan geçmezdi... yaklaşık 20 metreden Ronaldinho roketi ateşlemişti artık... top kaleye süzülüyordu adeta... kalecinin bakışları arasında top filelerle buluştuğunda tribünler ıslıktan inliyordu...Milan Barça kalesinde baskısını arttırıyordu... rakip ceza sahasının sağ köşesinden kazanılan köşe vuruşunu pirlo kullandı top ceza sahasına inerken gilardinhonun müthiş vuruşu direkte patladığı anda Tribünler " ahh " demesi tv ekranlarından bile duyulacak sesteydi... ve son dakikalara giriliyordu artık... Köşe vuruşu kullanacaktı ronaldinho.. oda ne ? Valdes kalesini terketmiş rakip ceza sahada gol arıyordu ronaldinho ceza sahasına doğru müthiş bir kesme yapıyordu valdes kafasıyla arkaya sektirdiği eto'o müthiş bir kafa vuruşuyla cezalandırıyordu ve barça 90 + da bulduğu golle... diye devam ediyoruz... rakip takımın baskısı , kademeye giren defans oyuncuları , filelerin müthiş görselliği , kalecilerin her topa atlayamayışı ve müthiş reflexleri , bugsuz temiz bir oyun ve GÖRSELLİKLE BİRLEŞEN bir futbol mucizesi
Bir dakika ! Hangi oyundan bahsediyoruz biz ? Hani şu demosu horgörülen ve çok beğenilmeyen hatta Ea bu işi bıraksın denilen demodanmı ? Yukarıda bahsettiğim oyun Fifa 08 in sadece demosunda bana yaşattıklarıdır... Oynanabilirliğin ve görselliğin tek noktada olmasını istiyordunuz ya ? ee alın işte birleştirin buna = Fifa 08 diyorlar...
"Fifa Tarihinin En Oynanabilirliği Fazla Olan Oyunu Fifa 08" adlı makalemi okuduğunuz için teşekkürler
Her hakkı saklıdır.
http://www.soccercenter.net
Ayrıca istenirse Full oyundan sonrada yeni bir makale ile karşınızda olabilirim... Teşekkürler