galatasaraylı67 kardeş facelerin harika özellikle alex de souza.Yalnız senden marco aurelio'yu bekliyorum.
Topicinin tamamını okudum daha önceki sayfalarda aurelio'yu yapmayı düşündüğünü yazmışsın.
Aurelio faceni sabırsızlıkla bekliyorum haberin olsun.
Birde bir isteğim olacaktı senden eğer Aurelio'nun facesini bitirirsen zdata halinde link verirsen
çok iyi olur.(zdata olmayınca maalesef yükleyemiyorum)
Çalışmalarında başarılar.