beyler yorumlar için saoln.resim biraz kötü.face i olmaz ne yazıkki.
alonso1040,miniface ini yapmadım.onun için takım ayalrmasında öle gözükmesi normal.kamera olayınaa gelince valla onu ben ayarlayamam;)fifa 08 in kendi özelliği o;)
rüştüye daha model bakmadım.eğer uygun bi model yada resim bulamazsam ali tandoğan ı yapıcam;)