N.G. BARISH Ilk bakista pek benzetemedim, ama dikkat edince süper oldugu belli oluyo, burun agiz gözler filan Eline saglik.
alonso1040 Ben holoskoyu ekledim oyunda gol sevinçlerini göstermiyo artık gol attıncada çok uzaktan gösteriyo kamera.Görünmüyo bile. formasyon değiştirkende resmi yok oyunda var.Normalde de böylemi?
gsDavidBeckhamgs Galatasarayli67 Abi Sana Güvenerek Sölüom Şu Diego'nun Facesini Bi Yap Hiç Güzel Olmamış Oyunda Resim:
galatasarayli67 yorumlar için saolun kardeş bu resimle olmaz face.çok gülmüş.gülmeyi falan kısabilriim ama kaliteli olmaz;)
memo3 ya galatasaraylı67 kardeş önder,gökhan gönül,aurelio,wederson,deniz barış,deivid,colin kazım ve semih'i yapabilirmisin acaba? Şimdiden teşekkürler!
Sag0k3y Orjinal Mesajı Yazan: memo3 ya galatasaraylı67 kardeş önder,gökhan gönül,aurelio,wederson,deniz barış,deivid,colin kazım ve semih'i yapabilirmisin acaba? Şimdiden teşekkürler! uçmussun sen :D
gsDavidBeckhamgs Orjinal Mesajı Yazan: galatasarayli67 yorumlar için saolun kardeş bu resimle olmaz face.çok gülmüş.gülmeyi falan kısabilriim ama kaliteli olmaz;) Olsun Tmm Biraz Kaletesiz Olursa Olsun Oyundakinden Kalitesiz Olmaz En Azından;)
memo3 ya napalım fifa hiç adamların facelerini düzgün bi şekilde yapmıyorki bizde facemakerlardan isteyelim dedik eğer yapabilirse galatasaraylı67 kardeş çok ii olurdu!
Gurkan OZBALKANLI istersen feneri komple yapsın :( arkadaşlar çocuk kendi istediğini yapıo habire istek yapmayalım sadece öneri maksatıyla söylüyorum tsl deki oyuncuları yapsan vede genelde yapılmamış oyunculara yönelsen daha iyi olur diye düşünüyorum
galatasarayli67 yorumlar için saolun.bende isterim istediğiniz oyuncuları yapmayı ama zamanım çok kısıtlı;)kusura bakmayın beyler Türk futbolculardan yapıorm dedim ama.favori futbolcum c.ronaldo yu yapamadan duramadım:D
galatasarayli67 yorumun için saol. rüştü yü yaptıktan sonra jesus navas ı yapıcaktım zaten:D yaparım yani. rüştüde de saçını maçlaarda topladığı gibi yapmaya çalışıcam;)
soccerdelisi çok güzel kanka çalışmalarına şöyle bi baktımda gerçekleriyle arasında bi fark bulamadım :D
alonso1040 C.ronaldo çok güzel olmuş link koyarmısın? bu arada soruma cevap vermedin oyuna face ekledğimde oyunda gol sevinçleri olmadı.kamaralar gol atınca çok uzaktan gösteriyor.formasyonlarda adamın eski facesi bulunuyo oyunda yeni facesi bulunuyo.Bunlar normalmi?