sadosum kardeş formaları ayarlayamadım ya deli eti beni ellerine sağlık ama küçült şu formaları sana zahmet
ЦОĿKÁИ Arkadaşlar şu sıralar okulda sınav haftaları... o bakımdan forma yapamıyorum,ancak dizayn çizimlerine devam ediyorum, haftaya,hafta sonunda tekrar formalara devam edeceğim..
esadowic arkadaşlar herif okulum var o bakımdan forma yapamıom şu sıralar dio.siz şunu yap bunu yap die adamı sıkıştırıosunuz.ya başka birinden forma yapmasını isteyin.ya da adamın işleri bittikten sonra isteyin.biraz anlayışlı olun.