mstftkn yaw kardeş bende kitraptor var ama yüklenmiyor kit is on the game htası veriyor sizde düzgünü varsa bi upload edebilirmsiniz
joker64 slm ЦОĿKÁИ istek alıyomusun bilmiyorum ama bi isteğim olcakttı alternatif kit olarak türkiye siyah formasının yaparmısın ?
ЦОĿKÁИ Arkadaşlar şehitlerimize karşı sessiz kalamayız... Lütfen bütün formacılar siyah formayı yapsınlar!! TÜRKİYE 2006-2008 Forma Paketi + Boykot Terör Forması!
buzada_m ya birde bu desenleri nasıl yapıyorsunuz türkiye formasının bir yanı gri gibi diğer yanı beyaz nasıl oluyor ?
himan sağol volkan yine döktürmüşsün bir de türkiyenin kaleci formasını yaparmısın fb formalarını da yapsan tam süper olcak gerçi ben fb'li değilim ama :D
mstftkn yaw volkan kardeş bu formaları nası atcez oyuna 08 içiçn kit raptor indirdim ama forma atmaaa çalıştığım this is kit on the game die bi hata veriy napacaz beni bi aydınlatırsan çok sevinecem
BLACK EAGLE5 Volkan kardeşim gerçekten türkiye formalrın harika olmuş tebrikler birde mavi ve gri türkiye kaleci formalrını yaparsan süper olur eline sağlık saolasın
mstftkn "kit size must be 512*512 or768*768" die bi hata alıyorum volakn kardeş bu manchester united formalarında ne yapabilirz yaw mükemmel bi forma ancak kit raptor la ekleyermiyom yardımlarını bekliyorum teşekkürler
HHonouRR **Volkan kardeşim Türkiye formalarını kit raptor ile yüklemeye çalışıyorum "load bitmap" kısmından formayı seçtikten sonra formanın 512*512 yada 768*768 olması gerekiyor diyo ama Türkiye formaları 1024*1024 ???????**
ЦОĿKÁИ Arkadaşlar sağolun yorumlar için.. Formaların boyutunu paintte bile düzeltebilirsiniz arkadaşlar,ben en kaliteli şekilde yapmak için 3gk yapıyorum... Siz 768*768 yaparak oyuna ekleyebilirsiniz ve de .bmp formatında kaydetmeyi unutmayın..;)
HHonouRR Orjinal Mesajı Yazan: ЦОĿKÁИ Arkadaşlar sağolun yorumlar için.. Formaların boyutunu paintte bile düzeltebilirsiniz arkadaşlar,ben en kaliteli şekilde yapmak için 3gk yapıyorum... Siz 768*768 yaparak oyuna ekleyebilirsiniz ve de .bmp formatında kaydetmeyi unutmayın..;) 1024*1024 olan formayı nasıl 768*768 yapıcaz arkadaşım