Arkadaslar Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba..
Neden ara vermeme gerektiğini daha önce söylemiştim.
Artık yeni sezonda vaktim oldukça forma yapmaya calışacağım.;)
Şimdilik bir önizleme yayınlıyorum formaların bitmesine cok az kaldı...
YENİ SEZONU TÜRKİYE FORMASI'NIN ÖNİZLEMESİ İLE AÇIYORUM :::

Yorumlarınızı esirgemeyin.. ;)