emre_fb_58 Orjinal Mesajı Yazan: suat1515 http://s2.gladiatus.net/game/c.php?uid=46319 türk takımlarının çok özel formaları ve dev klüplerin de çok özel formaları Sen kimi kandırıyon lan küfür mü yiyecen illa?
gokhanka Orjinal Mesajı Yazan: BLACK EAGLE5 slm kardeşim nasılsın? senden bir ricam var dün gece liverpool zaferimizdeki şampiyonlar ligi siyah formamızda omuzda kartal yoktu sanırım ona göre o siyah formayı yapar mısın?
cangele9 Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka Orjinal Mesajı Yazan: BLACK EAGLE5 slm kardeşim nasılsın? senden bir ricam var dün gece liverpool zaferimizdeki şampiyonlar ligi siyah formamızda omuzda kartal yoktu sanırım ona göre o siyah formayı yapar mısın? kanka sen fifa07 ye bi popups yapmıştın ya ligtv popupsu onu upload edebilirmisin yada fifa08 e çevirebilirmisin
ygtcann gohanka abi ne zamandır fırma vermiyordun bıraktın sandım çok korktum vallaha benmde bi ricam var 3 büyüklerin kalecei formalarını yapr mısın
yagiz36 kanqa formalarına hasta oldum bi de gs nin kırmızı sion macındaki formasını yapsan warrrr yaaaa hariqa olcaq :D :D
gokhanka Orjinal Mesajı Yazan: yagiz36 kanqa formalarına hasta oldum bi de gs nin kırmızı sion macındaki formasını yapsan warrrr yaaaa hariqa olcaq :D :D arkadaşım biraz saygılı olalım sen 12 yaşındasın ben 19 kanqa demek yakışmıyo.Adam gibi iste yapim formanı böyle istersen yapmam söyliyim
barisalkis12 Formalar olagan ustu ellerine saglik, Gs nin 2007-2008 sezonu kirmzi formasini yapabilirmsin abi ?
mods hocam formalar çok güzel eline sağlık...Galatasaray'ın şu yeni kırmızı formasını yaparsan çok sevinirm...Şimdiden sağol ;)
Burak07.Gfb Acaba Fenerbahcenin cubuklu formasının beyaz şortlusunuda yapabilirmisin? Şimdiden sağol.
ygtcann Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka abi yine süper yapmışsın ellerine sağlık abi pes 2008 için de forma yapıyor musun
By.Ekim Orjinal Mesajı Yazan: ygtcann Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka abi yine süper yapmışsın ellerine sağlık abi pes 2008 için de forma yapıyor musun arkadaşım böle sorular sormayın ya forma bu resim işte fifa 07'si 08'i mi olur..Hem bunlar zaten sanırım fifa 2008 için yapılmış ben fifa 2007 ye yükledim çalıştı...sormayın ne de olsa resim demi...
javsi 3. formaları nasıl eklicez 08 MonkeyDragon Series 2.0 indirdim 3. formayıa impotladım ama yinede oyunda gözükmüyor birisi yardım olsunn bu kaçıncı bi cvp verirmisiniz
ygtcann Orjinal Mesajı Yazan: isyan28 Orjinal Mesajı Yazan: ygtcann Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka abi yine süper yapmışsın ellerine sağlık abi pes 2008 için de forma yapıyor musun arkadaşım böle sorular sormayın ya forma bu resim işte fifa 07'si 08'i mi olur..Hem bunlar zaten sanırım fifa 2008 için yapılmış ben fifa 2007 ye yükledim çalıştı...sormayın ne de olsa resim demi... sen iyi misin ?? ben pes için sordum sen bana fifa dan örnek veriyorsun hem blmeden konuşma pes 2008 i n forma tempi farklı bunu pes 2008 e import ette gör bakalım ne çıakcak