Orjinal Mesajı Yazan: buzada_m
samimiyet açısından söyledi heralde
bir sorum olacak ben bir tane forma yaptım oyuna attım ama senin formalar kadar net değil fotoğrafta çok net gözüküyor ama oyunda biraz dağınık sebebi ne olabilir
umutcan oyun ayarlarında olabilir grafik detaylarından filan bende gayet net görünüyor da özellikle duran toplarda falan
bende sorumu tekrarlayayım fenerbahçe ve ya başka bir takımafilan nasıl 3. forma ekleyebiliriz
bi de jakem oformalarını nasıl ekleyeceğiz kit raptor 07 ve 08 de olmuyor