Aslinda formalarin güzel olmus,renklerini sadece biraz bulanik yapmissin..
Gökhan abi su formalarini yeniden yapsan diyorum.Biraz fazla kirisikliklar varda...
(Kusura bakmayin,Türkcem yetreli olmayabilir,Almanyada büyüdügüm icin biraz zor oldu Türkceyi ögrenmek :) )
Haa,unutmadan söyleyim:
Sivassporun formalari (bir kac baska takimin formalari dahil) kücük olmus,MonkeyDragon2.0-Series ile oyuna yükledigim zaman tuhaf tuhaf formalar olusuyor.
Insaallah hatalarini düzeltmeye zaman bulursun.
Hadi eyvallah,görusmek üzere....