REDBOY ya gokhanka galatasarayın uefa da giydigi formayı yapmıssın gzelde boyutu küçük oldugu için kitraptor kabul etmiyo bi yardım eli uzatsana:confused:
BLACK EAGLE5 FORMALRIN BOYUTLARINI MİCROSOFT OFFİCE PİCTURE MANAGER İLE AYARALAYABİLİRSİNİZ 512*512 VEYA 768*768 YAPIN UYAR OK
himan Selam Gökhan ; senden bir isteğim olacak tabii istersen bana 4 büyüklerin kaleci formalarını yapabilirmisin yaparsan sevinirim şimdiden kolay gelsin saygılar......
gokhanka Orjinal Mesajı Yazan: HiMaN Selam Gökhan ; senden bir isteğim olacak tabii istersen bana 4 büyüklerin kaleci formalarını yapabilirmisin yaparsan sevinirim şimdiden kolay gelsin saygılar...... 4 Büyükler Kaleci Formaları made by gokhanka BEŞİKTAŞ FENERBAHÇE GALATASARAY TRABZONSPOR
cangele9 Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: HiMaN Selam Gökhan ; senden bir isteğim olacak tabii istersen bana 4 büyüklerin kaleci formalarını yapabilirmisin yaparsan sevinirim şimdiden kolay gelsin saygılar...... 4 Büyükler Kaleci Formaları made by gokhanka BEŞİKTAŞ FENERBAHÇE GALATASARAY TRABZONSPOR kanka eline sağlık ama bende tsl stadları yüklü senin formaları kurunca maça çıkarken atıyo tsl stadlarında bu durumu düzeltmek için ney yapabilirim
cangele9 kanka bide nolur tsl pure footbalda yayınladığın popupsunu fifa08 e çevirip upload edermisin yada o dosyaları upload et ben çeviririm lütfen cevap yaz
BLACK EAGLE5 kardeşim eline sağlık kaleci formaları çok güzel olmuş formaları bmp formatında 512*512 veya 768*768 boyutlarında kitraptor ile yüklemeyi deneyin iki boyutu ayrı ayrı deneyip hangisi uyarsa ona göre oynarsın ok cm08 ile yüklemeyin beta olduğu için problem yaratabiliyor
cangele9 Orjinal Mesajı Yazan: BLACK EAGLE5 kardeşim eline sağlık kaleci formaları çok güzel olmuş formaları bmp formatında 512*512 veya 768*768 boyutlarında kitraptor ile yüklemeyi deneyin iki boyutu ayrı ayrı deneyip hangisi uyarsa ona göre oynarsın ok cm08 ile yüklemeyin beta olduğu için problem yaratabiliyor nasıl problemler bide kanka ben forma ekleyince atıyo maçtan tsl stadlarında ne yapabilirim
gokhanka Orjinal Mesajı Yazan: cangele9 kanka bide nolur tsl pure footbalda yayınladığın popupsunu fifa08 e çevirip upload edermisin yada o dosyaları upload et ben çeviririm lütfen cevap yaz http://rapidshare.com/files/73198765/L__304_GTV.rar.html
BLACK EAGLE5 KARDEŞİM MÜKEMMELSİN VALLA ÇOK DUYGULANDIM YÜZÜNCÜ YIL ŞAMPİYONLUK FORMAMIZ ÇOK GÜZEL OLMUŞ SAOL
gsDavidBeckhamgs Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka Nostalji yapmak isteyenler için FIFA 08 BJK 100.Yıl Çubuklu Forması made by gokhanka Bide Bunun Galatasaraylısını Yapabilirmisin Gökhan Abi:confused:
javsi birde fenerin kini yapsak süper ya bu 3.forması olmayan takımları nasıl eklicez yaw biride allah rıası için yardım etsin lütfen
himan Gökhan abi senden ricam fenerbahçe trabzon ve galatasaray'ın kaleci formalarını yapabilirmisin bi de bjk'nın kaleci formaları kaçıncı sayfada ?? edit: :D:D:D pardon yaw 22.sayfadaymış
gsDavidBeckhamgs Himan Abi Formalar 22 Sayfada Javsi Abi 3.Formayı Cretiaon Master İle Ekleyebiliriz;)