Abiler su "4büyükleri" kafalarinizdan cikarin artik...Hele hele Trabzonspor:
Kayseriye kac kere yenildi,yinede kendisini "büyük" görüyor...Öyle ise her takim kendisini "büyük" saysin ve TürkcellSüperLig'den "BüyüklerLigi" olsun ama yinede avrupa-takimlarina yenilelim....Dieyelimki Fenerbahce:
Kayseriye 2-1 yenildi....Avrupadada isi bozdu...Bu takim kendisini nasil büyük sayabilir,kendi ligimizi birakin,avrupa seviyesinde bile deyiller ve kendilerini büyük olarak tanitiyorlar..Tamam,Galata 7yil önce UEFA ve Süper Kupasini almis olabilir.Ama gecmisi birakin artik..
Bu takimlar "zengin" olduklarindan dolayi "büyük" görüyorlarsa....Türk-futboluna yazik,gecmislerinden dolayi kendilerini "büyük" göruyorlarsa buda yazik...daha ney diyim....