gfbahce hocam bide fenerbahçenin çubuklu formasını yapıversene ama bu yaptığının şortu ve tozlukları beyaz olsun plesa
gfbahce gökhanka ben dayanamadım ve senin yaptığın formalarla biraz oynadım ve sonunda bayaz şortluyu yaptım sen daha iyisini garanti yaparsın sen yapana kadar ben foruma bunu upload ediyorum ok
15Baros gökhan klasik formalarda yapabilirsin gs fb bjk efsane formaları mesela gs uefa 2000 fb 6 kasım bjk 100. yıl bide kardeş gs kırmızı yaptımmı yapmadıysan yapar mısın
15Baros "kanka bide nolur tsl pure footbalda yayınladığın popupsunu fifa08 e çevirip upload edermisin yada o dosyaları upload et ben çeviririm lütfen cevap yaz http://rapidshare.com/files/73198765/L__304_GTV.rar.html" kardeş senin bu oyunu bozdu oyundan atıyo silip yüklüyorum ama aynı bi çözüm varmı oyun gittimi yani:confused: :(
cangele9 Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka KOCAELİSPOR 2007-2008 Formaları made by gokhanka ustam çok güzel olmuşlar senden ricam sakaryasporu da yapabilirmisin istek alıyosan tabi yakında takımın yamasını çıkaraamda lütfen cevabını bekliyorum
gokhanka Orjinal Mesajı Yazan: cangele9 ya ustam tff 1.ligi yaptın bi sakarya yok:D yapacakmısın Buyur; SAKARYASPOR 2007-2008 Formaları made by gokhanka
cangele9 Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka Orjinal Mesajı Yazan: cangele9 ya ustam tff 1.ligi yaptın bi sakarya yok:D yapacakmısın Buyur; SAKARYASPOR 2007-2008 Formaları made by gokhanka çok saolasın usram
yilmassh lig a yamasi ciktimi emin ol bunlari kullanicam kardes aacaba kurban oliyim bi de anadolu takimlari formalari yapabilirmisin
cangele9 gökhan kanka ben sakarya patch yaptım senin formalarıda koydum eğer izin verirsen yayınlayacam
gokhanka Orjinal Mesajı Yazan: cangele9 gökhan kanka ben sakarya patch yaptım senin formalarıda koydum eğer izin verirsen yayınlayacam sakarya nın çubuklu formasını update ettim.arka tarafı siyah olcakmış.onu verim onu koyduktan sonra yayınlarsın.
cangele9 Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka Orjinal Mesajı Yazan: cangele9 gökhan kanka ben sakarya patch yaptım senin formalarıda koydum eğer izin verirsen yayınlayacam sakarya nın çubuklu formasını update ettim.arka tarafı siyah olcakmış.onu verim onu koyduktan sonra yayınlarsın. saolasın ustam