**formayı kaydederken bmp formatınca kaydet pc ne zaten kit raptoru açınca load bitmap direc bmp formatı olan resimleri gösterir**
**yanlız abiler bende size birşey sorcam ben bunları ekliyom ama home yada away olarak oyundaki mesela fb formaları dursun bu gökhan abinin yaptığı turkuazı 3.bir forma olarak nasıl eklicam diğer türlü oyundakilerden biri gidiyo mesela fb home yerine importlayınca oyundaki sarı laciver gidiyo ondan dedim 3.forma nsl ekleniyo**