ROBERTO.CARLOS **tamam herkezin dediğini deniyorum abilerim çok teşşekkürama beceremedim abilerim c.masterla normal import yapmayı biliyom ama bu turkuaz formayı normal oyuna yada taraftar mağazasına atamadım nasıl atıcam **
BLACK EAGLE5 CM08 programında önce teams bölümünden istediğin takımı seçersin sonra kits bölümünden kaleci formasını ve alternatif formayı değiştirebilirsin ok daha detaylı bilgilendirmeler forum içinde bazı konularda mevcuttur kardeşim ok
ThE_HeRiZoN eyvallah kardeş(mods benimde sonradan aklıma geldi... Yalnız beyler BJK'nin ilk formasında(home)sayılar kırmızı onu nasıl düzelte bilirizz???....
.Hakan. onu formadan diil fontlardan düzeltebilrsin fakat bjk ile aynı fontu kullanan takım sayısı çok o yüzden senin unidb ilede uraşman lazım
yilmassh Orjinal Mesajı Yazan: tuemer65 tumer kardes acaba tsl nin boyle minikitlerini kendin bi konu acip yapabilirmisin cok super gorunuyolarda
BLACK EAGLE5 GÖKHAN KARDEŞİM SEN OLAYI AŞTIN VALLA HELAL OLSUN TSL SUPER LİGİN OYUNCU VE KALECİ FORMALARININ HEPSİNİ BİTİRDİN ŞİMDİ AYNI HIZLA TFF 1.LİG İÇİN OYUNCU FORMALRINI YAPIYORSUN VALLA HELAL OLSUN ELİNE SAĞLIK KARDEŞİM AYRICA TÜRKİYE TURKUAZ FORMASI DA ÇOK GÜZEL OLMUŞ AMA İNŞALLAH EURO 2008 DE KIRMIZI BEYAZ YENİ DİZAYN EDİLMİŞ BİR AY YILDIZLI FORMAMIZI GİYERLER :))
BLACK EAGLE5 gökhan kardeşim türkiye turkuaz forması için turkuaz renkli numara font stillerini de yapar mısın?