EBA79 ya gökhan abi zaman buldukça formaları yapıyor ltfn arkadaşlar yani brz sabırlı olalım ayrıca 3 büyükler hala bitmedi fenerbahçenin çubuklu ve kuruluş formalarının minikitleri var yapılmadık ama sabırla bekliyoruz gökhan abi zaman buldukça yapıcaktır;)
gokhanka Orjinal Mesajı Yazan: Angenehmkind Hepsi güzelde şu trabzonun turuncu formasının şortu veya çorabı beyaz olacaktı galiba öyle hatırlıyorumda.
uAYDIN09 Gökhan Yine Süper Formalar Ellerine Kollarına Sağlık Allah Klavye Ve Farene Zevval Vermesin :D
Sonkec Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka Orjinal Mesajı Yazan: Angenehmkind Hepsi güzelde şu trabzonun turuncu formasının şortu veya çorabı beyaz olacaktı galiba öyle hatırlıyorumda. yanılmışım yokmuş:D abi istek gibi olacak ama yaptığın formaların minikitlerini yaparmısın(ama istek olarak görme nolursun:o )
Sonkec **ben bu minikitleri 3 büyüklerde yaptı bari abim trabzonuda yapsın diye dedim 4 büyükler set gibi;)**
gokhanka 4 Büyükler Mini Formaları made by gokhanka BEŞİKTAŞ JK GALATASARAY SK FENERBAHÇE SK TRABZONSPOR
HacKing ellerine sağlık formalar gerçekten güzel bu kadar kaliteli formaları nasıl yapıyorsun hala aklım almıyor :D
ardakaya arkdaslar sitede türkcell süperlig takımlarının 08/09 sezon formaları warmı!!!!!!!!!:confused:
By.Ekim ardakaya ya herşey ayağıma gelsin istiyosun..Niye bakmıyosun önceki sayfaları çok mu zor...:mad: :mad:
EBA79 Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka 4 Büyükler Mini Formaları made by gokhanka BEŞİKTAŞ JK GALATASARAY SK FENERBAHÇE SK TRABZONSPOR ya gökhan abi süpersin çok sağol
Sonkec Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka 4 Büyükler Mini Formaları made by gokhanka BEŞİKTAŞ JK GALATASARAY SK FENERBAHÇE SK TRABZONSPOR en büyüksün gökhan abi!senin yerini kimse dolduramaz!çok sağol abi minikitler için.