Sonkec Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka SİVASSPOR 2008-2009 Çubuklu Forma made by gokhanka Minikit (made by gokhanka) Yine kalite:)çok süper olmuş ellerine sağlık Gökhan abi.
gokhanka Orjinal Mesajı Yazan: EBA79 gökhan abi her takımdan sadece 1 forma mı yapıcaksın?? şu anda tsl de sadece 1 hafta oynandığı için takımların tek formalarını görebildim. daha çok maç oynansın daha değişik formalarla sahaya çıksınlar yaparız o zaman ;)
By.Ekim Gökhan Abi biz tff 2. lig çıkarıyoruzda.. bi kaç takım kaldı..Elazığspor ve Mardinspor için senin formaları kullanabilir miyim?..Sadece 2 takım..
gokhanka Orjinal Mesajı Yazan: By.Ekim Gökhan Abi biz tff 2. lig çıkarıyoruzda.. bi kaç takım kaldı..Elazığspor ve Mardinspor için senin formaları kullanabilir miyim?..Sadece 2 takım.. ok kullanın ama belirtin ;)