Heisenberg ya daha fifayı yeni oynamaya basladım ben sadece fm 2008 oynuyorum fifa konularındaki 3. mesajım olması gerekio
EBA79 arkaşlar ltfn artık bi süre istek yapmayalım gökhan abi zaman buldukça yapıo şu ana kadarda süper formalar yaptı gerçekten çok sağol gökhan abi
gokhanka *Arkadaşlar bu formaları koydum diye yine gereksiz istek yağmuruna tutmayın beni. Gördüğünüz gibi fırsatım oldukça istek yapmadan da forma yapabiliyorum ;)
esadowic vallahi abi sen müthişsin o kadar yoğunluğa rağmen isteklerini yerine getirmeye çalışıosun ya vallahi helal olsun sana
uAYDIN09 **Esad'ın Demek İstediği O Kadar Yoğunsun Diyo Eskiden Kalan İstekleri Yetiştirmeye Çalışıyorsun Demek İstiyo;)**
By.Ekim Orjinal Mesajı Yazan: EBA79 ya arkadaşım sen anlamıyorsun galiba :S gökhan abi istek AL-MI-YOR!!... ltfn ya:mad: Kardeş sen lafı nasıl anlıyon esad istek yapmadıki zaten...
MacTavish Biri kuyuya taş atıyor ardından tartışma ya rahat bırakın şu konuyu gereksiz mesajlarla doldurdunuz adam forma yayınlıyor ona yorum yazmayanlar tartışmanın başrolü oluyorlar..
EBA79 bn sadece esad içn demedim ki msjım onun altında kalmış alıntıda yapmayınca öyle oldu yani sözüm ona değil ;)
wickedqame Orjinal Mesajı Yazan: EBA79 bn sadece esad içn demedim ki msjım onun altında kalmış alıntıda yapmayınca öyle oldu yani sözüm ona değil ;) Hmm.. Bidaha aLıntı yap herkesten Laf yedin..:rolleyes:
ali2can3 Orjinal Mesajı Yazan: Щїтсђ ќїлφ® Biri kuyuya taş atıyor ardından tartışma ya rahat bırakın şu konuyu gereksiz mesajlarla doldurdunuz adam forma yayınlıyor ona yorum yazmayanlar tartışmanın başrolü oluyorlar.. Bence de... Bazıları da Gökhan abi yerine konuşuyorlar sanki Gökhan abinin dili yok:D
Carricudizilla Formalara laf yok ancak artık sanırsam 4 büyükler bitti 2 şer formadan diğer tsl takımlarını yapsan??
gokhanka Orjinal Mesajı Yazan: Carricudizilla Formalara laf yok ancak artık sanırsam 4 büyükler bitti 2 şer formadan diğer tsl takımlarını yapsan?? i don't make kit which is wanted.Türkçe söyleyince anlaşılmıyo heralde.
yurtoglu Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka Orjinal Mesajı Yazan: Carricudizilla Formalara laf yok ancak artık sanırsam 4 büyükler bitti 2 şer formadan diğer tsl takımlarını yapsan?? i don't make kit which is wanted.Türkçe söyleyince anlaşılmıyo heralde. :D :D :D gökhan abi alemsin ya:D
Sonkec Hepsi güzelde şu trabzonun turuncu formasının şortu veya çorabı beyaz olacaktı galiba öyle hatırlıyorumda.