halitsanlisoy gökhanka kardeş bu kadar gözel logoları nerden buluyorsun bulduğun logoların yerlerini bizede versene
EBA79 bir kaç birşey kaldı heralde fenerbahçenin çubuklu ve kuruluş formalarının minikitleri vede TSL 08-09 bütün formaları :S onlarda bitti mi hiçbirşey kalmıyor :D ama hiç acelemiz yok 3 ekime kadar bekleriz:D herkese iyi oyunlar
FIFACI_09 Orjinal Mesajı Yazan: EBA79 bir kaç birşey kaldı heralde fenerbahçenin çubuklu ve kuruluş formalarının minikitleri vede TSL 08-09 bütün formaları :S onlarda bitti mi hiçbirşey kalmıyor :D ama hiç acelemiz yok 3 ekime kadar bekleriz:D herkese iyi oyunlar aynen ama benim için 3 ekim 4 ekim fark etmez çünkü benim pc fifa 09 u kaldırmaz
gokhanka arkadaşlar yeter artık hala istek yapıyorsunuz walla bıktım artık forma işini bırakacam bu yüzden
HacKing Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka GALATASARAY 2008-2009 Metin Oktay Parçalı Forma (Kırmızı Şortlu) made by gokhanka çok saol Allah razı olsun gökhan bu kadar işinin arasında bu isteğimi yerine getirmişsin :D
FeeLDevoTion eline sağlık gökhan abi çok harika bir muhteşem formalar o kadar güzel forma yapıosunki türkçem yetmiyor:) :)
Sonkec Orjinal Mesajı Yazan: serkan0544 ArkadaşlarBu Creation Master 08 kaleci Formasını Nereden Ekliyoruz Yardım Edermisiniz Formayı ekleyip save diyip çikip sonra'da faitbulider yapıyorsun bu kadar;)
Sonkec **Ya istek yapmayın abimiz şimdi forma yapmayacak sonra oyunun bi zevki kalmayacak bi susalım lütfen zaten zaman buldukça kendisi yapıp yayınlıyor.;) **
BLACK EAGLE5 Kardeşim sen varya süüper bir adamsın yaw valla helal harbiden mükemmel formalar yapıyorsun helal olsun eline sağlık
By.Ekim Ya kardeş 623 mesaj yazmışsın en az 10 konuya gisen konu başı 62 mesaj..Yha gelişmiş bi üyesin 623 mesajın var hala forma importlamayı bilmiyosan bravo.Bunları creation masters 08 ile yüklicen...