EBA79 ya arkadaşlar hem gökhanka nın işinin olduğunu biliyorsunuz hemde TSL 08-09 dan bahsediosunuz? :S daha fb formaları bitmeden siz tslden bahsedionuz
EBA79 :mad: daha 3 büyüklerin formaları bitmeden tslden bahsedionuz o yüzden yazdım ama anlayana :mad:
By.Ekim nemesis41 sen büyük resimlere tıklamican öle olduğu gibi kaydetcen.Küçük resimlere tıklican.Mesela fenerin son yaptığı formasını sağ tuş-resmi farklı kaydet yapcan;)
FeeLDevoTion gökhan abi heyecan içinde turkcell super lig 2008-2009 formalarını bekliyorum senin formalarına tapıyorum :)
gokhanka FENERBAHÇE 2008-2009 Kuruluş Forması made by gokhanka * Bu kadar yoğunluğa rağmen arkadaşlar sizleri kırmadım ve elimden geldiği kadarınca isteklerinizi yerine getirmeye çalıştım. Artık bir müddet istek yerine yorum yapmanızı bekliyorum
EBA79 süpersin gökhan abi çok sağol ya gerçekten çok güzel olmuş minikit filan koyucakmsn bi dahaki sefere?? bide şimdi farkettim fb abmlemi avea yazısına çok yakın çubuklu forma hariç hepsinde öle
wickedqame Orjinal Mesajı Yazan: seferoglu gokhanka sana tsl takımlarının 2008-2009 forma resimlerini versem yaparmısın? Gökhanka istekLerinizi eLimden geLdiği kadar yapmaya çaLıştım ve istek yerine yorum yapmanızı istiyorum demiş sen haLa istekte buLunuyosun..:S
uAYDIN09 Orjinal Mesajı Yazan: EBA79 süpersin gökhan abi çok sağol ya gerçekten çok güzel olmuş minikit filan koyucakmsn bi dahaki sefere?? bide şimdi farkettim fb abmlemi avea yazısına çok yakın çubuklu forma hariç hepsinde öle Normaldede Öle ;)
uAYDIN09 Ellerine Sağlık Gökhan Çoğu Kişiyi Susturur İnşallah :) Artık Tamamdır İstekler Yerine Yorumlar 3 Büyükleri 08/09 Diğerlerini 07/08 Kullanın Bir Süre
By.Ekim Evet bir süre öyle olcak ama 07-08 deki gibi tüm takımların formalarınıda koyarsa artık çok makbule geçer:D:D:D