HacKing gokhanka formalar baya güzel 2 senedir kullanıyorum saol bir de küçük bir isteğim olacak müsait bir zamanında gs metin oktay parçalı formasının kırmızı şortlusunu yapabilir misin :D
By.Ekim Orjinal Mesajı Yazan: dnzcn 100. sayfada benden çok güzel formalar abi Ne yazıkki 100 olmamış 99 da kalmışın neyse:D:D
seferoglu Orjinal Mesajı Yazan: uAYDIN09 Tamamda 100. Sayfaya Gelindi Diye De Gereksiz Gereksiz Şeyler Yazmayın Bencede sadece hayırlıu olsun demek yeterli çok abartmamak lazım
dnzcn gökhan abi bana su formayı yaparmısın bende bjkliyimde http://img123.imageshack.us/img123/456/sergenkz3.jpg
DenizUras bu formalar nasıl böle oluyo yaa. gerçek formalardan daha iyi :D formalarını burda paylaştığın için çok şanslıyızzz. . .