Orjinal Mesajı Yazan: By.Ekim
Gökhan Abi Hacettepe Formalarıda Yapacak mısın?
Evet Bu Hacettepe Bana Lazım Birde Minikit
Gökhan Bu Arada MSN'de Kardeşim İle Konuşmuşsun Senin Formaları Patch Yapacaktı Diye Onu Patch Yerine Yaptıım Yamaya Ekledik Haberin Olsun...