gökhan bende forma yapıomda forma yaparken mesela fb nin sarı beyaz enine çizgili formasını ele alalım.psd uzantılı boş formam var.renkler tamam yapıyorum ama çizgiler zor oluyo.Acaba forma yaparken orjinal formanın resmini alıp kopyalayıp monte ediyoruz ???????? Bu arada "Formaların harika mükemmel!!"