Gülerek Okudum Son 5 Sayfayi...:) Cocukca Tartismalar Hic Yakismiyor Gercekten...Lütfen Biraz Daha Sakin ve Saygili Olalim...Gökhanka Kardesimiz İslerinin Yogun Oldugunu Belirtmis Ne Güzel...Bu Konu Da Burada Acik Duruyor İstegi Ve Bir Mesaji Olan Arkadaslarimiz Da Gelip İsteklerini Belirtiyorlar...Gökhanka Da Gelince Mesajlarini Okuyup Degerlendirir...Yani Bu Kadar Basit Baskasinin Adina Konusmak Yada Sözlü Diyaloga Girmek Cok Yanlis...Biraz Daha Dikkatli Olalim Bu Konularda....;)
Bu Arada Gökhanka Yeni Calismalarini Da Bekliyoruz..Kolay Gelsin...;)