Orjinal Mesajı Yazan: Щїтсђ ќїлφ®
İkinizde bitirin ceza alacaksınız.
Kardeş zaten tartışma yaratmaya çalışmıyom.sende bak istersen istek felan yapmadım.bi sayfada şort kırmızı vs. demiş biri.bende dünkü maçta kırmızı olduğunu söyledim.Neyse bencede kapatalım.