onurr_58 bencede hata yok.. gökhan abi bjk formalarını çıkar çıkmaz yaptın.. fbnin çubuklu ve kuruluş formalarını yapmadın.. bekliorum..
ulutashus Orjinal Mesajı Yazan: esadowic bu işaretlediğim yerleri diodum sadece.onları yapmamışsın. Hemen düzeltir görür görmez :D
ali2can3 Gökhan abi Beşiktaş formaların süper bütün formaların gibi:) Bu arada yeni görevini de tebrik ederim:)
EBA79 Orjinal Mesajı Yazan: aytu. Yamacı bu arada özür dilerim:(:(:(:( hele şükür özür dilemek aklına geldi bu arada gökhan abi fenerbahçenin çubuklu ve kuruluş formalarını bir an önce yapar mısın? lütfen :(
BLACK EAGLE5 Kardeşim valla helal olsun yine döktürmüş kalitreni ve kaarizmanı ispatlamışsın BJK formaların harika olmuş eline sağlık çok gerçekçi olmuş minikitleri de yaparsan çok sevinirim
Mustang.Q7_ Orjinal Mesajı Yazan: BLACK EAGLE5 Kardeşim valla helal olsun yine döktürmüş kalitreni ve kaarizmanı ispatlamışsın BJK formaların harika olmuş eline sağlık çok gerçekçi olmuş minikitleri de yaparsan çok sevinirim Abicim haklısın vallaha Gokhanka abi minikit isteriz minikit isteeeeriz!!:D:D:D
BERoKoNy gökhanka kardes bjk formalarının uzn kollarınada avea koyarmsn :) bu arada formalar qzl duruo
Mustang.Q7_ Orjinal Mesajı Yazan: BERoKoNy gökhanka kardes bjk formalarının uzn kollarınada avea koyarmsn :) bu arada formalar qzl duruo Sen,n dediğinde doğru gokhanka abi minikitler vede hataların düzelmiş halinde uptade isteriz LÜTFEN:o
gokhanka BEŞİKTAŞ JK 2008-2009 Formaları made by gokhanka *Önceki 3 forma güncelleştirilmiştir. Ek olarak Çubuklu forma eklenmiştir. Hepinize iyi oyunlar dileğiyle ...
veNev sabah namazınamı kalkıyosun bre gökhan helal süperler tslden bulabildiklerin varsa tek formada olur yaparmısın yeni sezon
iyi_man82 Ellerine sağlık bjk formaları güzel olmuş. Fenerbahçe çubuklu, kuruluş ve kaleci formalarını da bekliyoruz.
Mustang.Q7_ Abi senin üstünde baskı kurmayalımda gokhanka yapımımı bi bjk08/09 minikit bekleriz abi Bide gokhanka abi şu fenerbahçe formasını yapta kurtul gokhanka abi :D
GFBERDEM08 Orjinal Mesajı Yazan: PrinceElnino9 Bide gokhanka abi şu fenerbahçe formasını yapta kurtul gokhanka abi :D ya aynen arkadaşa katılıyorum.gökhanka abi yap şu formalarıda sen de bizde kurtulalım ya...
Mustang.Q7_ Ya ben bjk formaları ile dahada meşgul olsun diye söylemiştim fb formayı yapta kurtul diye Fb liler için bi şey yok