Spain Orjinal Mesajı Yazan: EBA79 yok zannetmiyorum... bu arada gökhan abi fenerbahçenin kuruluş ve çubuklu formalarını bir an önce yapsan çok sabırsızlanıyorum:) yok oluyor sanıırm ben bunları atınca olmadı
esadowic Orjinal Mesajı Yazan: aytu. det!:p:P :mad: anlamadım ne demek istedin.kardeşim sırf mesaj yazmak için konuyla alakası olmayan mesajlar yazma!
EBA79 Orjinal Mesajı Yazan: aytu. det!:p:P :mad: sen ne yaptığını zannediyorsun adam ol biraz burası çocuk parkı değil !!!
gokhanka Evet sevgili forum üyeleri Türkiye'de bir ilk yine gokhanka farkıyla sizlerle :D :D :D BEŞİKTAŞ JK 2008-2009 Formaları made by gokhanka
esadowic gzl olmuş ellerine sağlık da bazı hatalar var. http://images.hepsiburada.com/assets/Spor/500/sporbjk1603.jpg http://images.hepsiburada.com/assets/Spor/500/sporbjk1603-1.jpg http://images.hepsiburada.com/assets/Spor/500/sporbjk1602.jpg http://images.hepsiburada.com/assets/Spor/500/sporbjk1602-1.jpg http://images.hepsiburada.com/assets/Spor/500/sporbjk1601.jpg http://images.hepsiburada.com/assets/Spor/500/sporbjk1601-1.jpg http://images.hepsiburada.com/assets/Spor/500/sporbjk1600.jpg http://images.hepsiburada.com/assets/Spor/500/sporbjk1600-1.jpg
.seRKan. Orjinal Mesajı Yazan: esadowic gzl olmuş ellerine sağlık da bazı hatalar var. Kardeş hangimizde hata yok. Sende yap hatasız olsun.
onurr_58 gökhan abi beşiktaş formalarıda çok güzel olmuş.. eline sağlık.. fenerbahçe çubuklu ve kuruluş formalarınıda bekliyoruz..
esadowic kardeşim ben kötü bişey mi dedim.bazı ince ayrıntılar var onları yapmamış.onları söledim sadece
gokhanka kesinlikle esat doğru söylüyor. hatalarım war ve güncellenecek formalar. daha yeni çıktığı için bu kadar gözlem yapabildim formalarda. ama esat ben senin koyduğun resimlere göre yaptım zaten formaları. gördüğün hatayı paylaşabilirsen düzeltirim kardeşim ;)