iyi_man82 emeğine sağlık güzel olmuş fb formaları diğerlerini de bekliyoruz, Bu arada gokhanka fb formaları bitince, aynı gs ye yaptığın gibi colaturka reklamlı olarak yapıp yayınlayabilirmisin mümkünse.
BLACK EAGLE5 kardeşim bütünb yeni forma çizimlerini tebrik edertim süper olmuşlar artık bir an önce BJK formalarımız çıksada sende hemen çiziversen valla çok heyecanlanıyorum :)
By.Ekim Gökhan abi bana Gs'nin formalarını ama göğüse türk telekom koyar mısın? Yeni ana sponsor TT olmuşda.Resmi sitede yayımlandı.
By.Ekim Orjinal Mesajı Yazan: yurtoglu kardeş daha türk telekom 2010 dan sonra formada yazacak Yok biliyorumda maksat oyunda değişiklik olsun:D Öle daha güzel:D:D
By.Ekim Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka Buyur usta GS PAF Formaları Abi bi forma bu kadar mı güzel yapılır.Mükemmel diyorum daha bişey diyemiyorum:D
Spain slm gökhanka yaptığın formalar çok güzel bne indirdim kullanıyorum sitemde paylaşsam sorun olurm u
onurr_58 bütün formalar çok güzel.. ellerine sağlık.. fenerbahçe çubuklu ve kuruluş formalarınıda bekliyorum..
EBA79 Orjinal Mesajı Yazan: Spain bunalrı kullanırsa konline oyanamkta sorun olurm mu yok zannetmiyorum... bu arada gökhan abi fenerbahçenin kuruluş ve çubuklu formalarını bir an önce yapsan çok sabırsızlanıyorum:)