Gökhan Nerelerdesin???
İnşallah Bir Sorunun Yoktur... FB Formalarını Yapacaktın ??
Birde Gökhan'cım Senden Bu GS'nin Yeni Sezon Formalarında Ufak Bir Değişiklik istiyorum
PAF'ın Sponsoru Olan Cola Turka'nın Logosunu AVEA Logosu Yerine Koyarak Bi Update Yapar Mısın??
GS PAF Yamasını Yapıyorumda...