BERoKoNy Orjinal Mesajı Yazan: 10_Kemal_10 Gökhan abi sana zahmet şu formayı yaparmasın sn kitnaker deilmisn ndn sn yapmıosn:D
Freak. Hayırlı olsun Gökhan yama yapımcısı olmuşsun. Forumda formalarını en çok beğendiğim üyesisin. Daha da güzel işlere imzanı atarsın umarım.
gokhanka BEŞİKTAŞ JK 2008-2009 Minikitleri GALATASARAY SK 2008-2009 Minikitleri FENERBAHÇE SK 2008-2009 Minikitleri
Mustang.Q7_ gokhanka abi sağol sessiz sessiz iş yürüttün heralde Şaka şaka sağol gokhanka abi oyunumuz şenleniyor senin sayende:):)
10_Kemal_10 Orjinal Mesajı Yazan: BERoKoNy Orjinal Mesajı Yazan: 10_Kemal_10 Gökhan abi sana zahmet şu formayı yaparmasın sn kitnaker deilmisn ndn sn yapmıosn:D Gökhan abinin yanında benimkiler hiçbir şeyde ondan
BERoKoNy Orjinal Mesajı Yazan: 10_Kemal_10 Orjinal Mesajı Yazan: BERoKoNy Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: 10_Kemal_10 Gökhan abi sana zahmet şu formayı yaparmasın sn kitnaker deilmisn ndn sn yapmıosn:D Gökhan abinin yanında benimkiler hiçbir şeyde ondan ii uzatmaya deqmez ztn :) gökhanka fenerbahce formalarını yapıcakmsn.yoksa ben qörmedmmi acaba :S
EBA79 ltfn gökhan abi Fenerbahçenin çubuklu ve kuruluş formalarını ayriyetten minikitlerini ne zaman yapıcaksin görüyorsun müthiş bi istek var..
esadowic ya yeter be adamı bi rahat bırakın.amma da uzattınız.gökhan abi söz verdiyse sözünde durur.sabırlı olun biraz
BERoKoNy Orjinal Mesajı Yazan: esadowic ya yeter be adamı bi rahat bırakın.amma da uzattınız.gökhan abi söz verdiyse sözünde durur.sabırlı olun biraz esat biraz sakin ol.üslubunu yumuşat.normal olarak herkes gökhan abinn yaptıqı kaliteli formalardan istor.cok normal bisy.ndn uzatıosnki istek cok iste.bjk formaları fenerinkinden sonra cıktı herkes bunun icn ısrar edior.
EBA79 Orjinal Mesajı Yazan: esadowic ya yeter be adamı bi rahat bırakın.amma da uzattınız.gökhan abi söz verdiyse sözünde durur.sabırlı olun biraz gördüğüm kadarıyla gslisin gsnin bütün formaları yapıldı ayrıca minikitleride var senin için demesi kolay snn burda konuşman hata bence bunu sn değilde gökhan abi deseydi tamam ama snn şu anda konuşmaya hakkın yok:mad:
esadowic nasıl hakkın yok istediğim yerde konuşurum.tamam sizi de anlıyorum.sabredemiyosunuz.ama o da bi insan robot değil ya her işe koşsun:Dgökhan abinin de gezip tozmaya hakkı yok mu?hayatı sırf forma yapmaktan mı ibaret gökhan abinin.yani demek istediğim bişeyi çok tutturuosunuz.söz verdiyse sözünde durur gökhan abi.
BLACK EAGLE5 hani artık kardeşim sanan söyleyecek sözüm kalmadı emeğine saygıyla eğiliyor çok teşekkür ediyorum eline sağlık kardeşim BJK formaların ve minikitlerim harika olmuş
BERoKoNy Orjinal Mesajı Yazan: esadowic nasıl hakkın yok istediğim yerde konuşurum.tamam sizi de anlıyorum.sabredemiyosunuz.ama o da bi insan robot değil ya her işe koşsun:Dgökhan abinin de gezip tozmaya hakkı yok mu?hayatı sırf forma yapmaktan mı ibaret gökhan abinin.yani demek istediğim bişeyi çok tutturuosunuz.söz verdiyse sözünde durur gökhan abi. cok konusurm diosn ama vakitsiz öten horozun önce dilini sonra basını keserler.biraz sakin konusmayı dene