hollyowl ya arkadaşlar zaten su an tsl patch e gerek yok :) gokhanka tum kaleci formalarını burada yayınladı. Ankaraspor, Çaykurrizespor ve İstanbul Büyükşehir Belediyespor haricinde tüm süperlig takımlarının da formaları burda yayınlandı. Aslında gokhanka kardeşimizin tek yapacagı bizim ıstırabımıza son verip yayınlamadıgı uc takımın formalarını ve minikitleri yayınlaması, başka sitede falan yayınlanacağı soyleniyor, fakat yaklaşık 2 aydır icraat yok, 2-3 densiz hırsızın seceresini bizler cekiyoruz gokhanka nın muhteşem formalarından mahrum kalıyoruz. Burada yazdıklarım gokhanka ya da bir cagrıdır. Kulak verir vermez kendi bileceği iş, ama başından beri yanında olan bizlere haksızlık yapmaz bence...
gokhanka forma hırsızları hakettikleri cezayı alsın ben de yayınlayayım formalrı.yöneticilerin dikkatini çekmek sizin elinizde
iyi_man82 Haklısın gökhanka destekliyorum seni fakat site yöneticileri ne yapabilirki, en fazla banlanıyor vatandaş. Sonra yeni isimle tekrar üye oluyor ve yine yapacağını yapmaya devam ediyor. 5-6 yıldır bu siteyi takip ederim hep aynı şeyler oluyor. Hırsızlar belli zaman sonra ortadan kayboluyor. Fakat siz yama yapan arkadaşlar hep bizlerin, iyi niyetli forum üyelerinin takdirini kazanıyorsunuz. Sonuçta bu işler para karşılığı yapılmıyor. Ortada bir emek var, yamaları yapıp site üyelerinin beğenisine sunuyorsunuz. Birkaç kendini bilmez hırsızın densizliğini bütün forum üyelerine maletmeyelim bence. Yani sen yamayı yayınlasan da yayınlamasan da hırsızlık olayları devam edecektir. Yıllardan beri olduğu gibi.
hollyowl gokhanka kardesim yonetimin dikkatini nasıl cekmemizi bekliyorsun? Bir önerin varsa soyle yapalım, yönetimimde pek yapacak birseyi yok iyi_man82 nin de dediği gibi sınırlı en fazla banlanıyo bu adamlar. sunun surasında kac forma kaldı ki arkadasım bence o hırsızların ekmeğine yağ sürüyorsun su an sen çekilince meydan o densizlere kaldı. Bence muhteşem bir dönüş yapmanın vakti geldi de geçiyor...
srcsercio Orjinal Mesajı Yazan: hollyowl gokhanka kardesim yonetimin dikkatini nasıl cekmemizi bekliyorsun? Bir önerin varsa soyle yapalım, yönetimimde pek yapacak birseyi yok iyi_man82 nin de dediği gibi sınırlı en fazla banlanıyo bu adamlar. sunun surasında kac forma kaldı ki arkadasım bence o hırsızların ekmeğine yağ sürüyorsun su an sen çekilince meydan o densizlere kaldı. Bence muhteşem bir dönüş yapmanın vakti geldi de geçiyor... ÇOK HAKLISIN
hollyowl scream07 sen yazılanları hic okumadın mı? adam hazır yaptığı formaları yayınlamıyor sen yeni forma yapmasını istiyorsun? sence mantıklı mı???
scream07 Orjinal Mesajı Yazan: hollyowl scream07 sen yazılanları hic okumadın mı? adam hazır yaptığı formaları yayınlamıyor sen yeni forma yapmasını istiyorsun? sence mantıklı mı??? değil ama cm 08 ile formayı yanlış yüklemişim o yüzden kusura bakma yazılanların hepsinin farkındayım
SirEren arkadaşım biraz fazla uzamadımı tamam formaları yapıyosun eline sağlıkta butür uğraşlar veren insanların alıntıyada çalıntıyada alışması lazım 21. yüz yılda yaşıyoruz tamam doğru değil başkasının emeğini çalmak ama devir böyle değiştiremiyosun ki bence çok fazla uzatma çıkar yamayı ağlamanın sızlamanın zamandı değil artık mademki bir şey yaptın sonunu getir hatta hiç bir şeyini yarım bırakma bıraktığın yer yarım senden biraz götürür. anlıcan uzatmanın anlamı yok saçma sapan tripler atıyosun internet ortamında sanatçıların emeği çalınıyo millet download ediyo çıkıp tarkan millet emeğimi çalıyoo albüm bitti ama çıkarmıyorum kardeşim diyomu demiyo sen bence kendi hayal dünyanda yaşıyosun sanal alemde çalıntıyada alıntıyada çağre yok yaptığın şey çalınsa bile arkanda dur alıntı yaptılar çalıntı yaptılar diye trip atma milleti bekletmeye hakkın yok yapıyosan yapıyon forma dünyada forma yapan bi senmi varsın. Umarım Yöneticilerin Dikkattini Çeker Bu Yönetim Banlayın Bu Formayı Yapan gökhanka yı hem sizin forumunuz üzerinden başka sitelerle anlaşıyo hemde milleti boş yere bekletiyo
gokhanka TURKCELL SÜPER LİG Takımları 2007-2008 Formaları Hepsi gokhanka tarafından yapıldı.Tüm hakları gokhanka ya aittir.İzinsiz kullanılamaz,çoğaltılamaz,editlenemez ve her hangi bir parçası alınıp başka bir formada kullanılamaz. ANKARAGÜCÜ MKE ANKARASPOR BEŞİKTAŞ JK BURSASPOR A.Ş. ÇAYKUR RİZESPOR DENİZLİSPOR FENERBAHÇE SK GALATASARAY SK GAZİANTEPSPOR GENÇLERBİRLİĞİ SK GENÇLERBİRLİĞİ OFTAŞ İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESPOR KASIMPAŞA KAYSERİSPOR KONYASPOR SİVASSPOR TRABZONSPOR VESTEL MANİSASPOR
gokhanka Orjinal Mesajı Yazan: by_EreN arkadaşım biraz fazla uzamadımı tamam formaları yapıyosun eline sağlıkta butür uğraşlar veren insanların alıntıyada çalıntıyada alışması lazım 21. yüz yılda yaşıyoruz tamam doğru değil başkasının emeğini çalmak ama devir böyle değiştiremiyosun ki bence çok fazla uzatma çıkar yamayı ağlamanın sızlamanın zamandı değil artık mademki bir şey yaptın sonunu getir hatta hiç bir şeyini yarım bırakma bıraktığın yer yarım senden biraz götürür. anlıcan uzatmanın anlamı yok saçma sapan tripler atıyosun internet ortamında sanatçıların emeği çalınıyo millet download ediyo çıkıp tarkan millet emeğimi çalıyoo albüm bitti ama çıkarmıyorum kardeşim diyomu demiyo sen bence kendi hayal dünyanda yaşıyosun sanal alemde çalıntıyada alıntıyada çağre yok yaptığın şey çalınsa bile arkanda dur alıntı yaptılar çalıntı yaptılar diye trip atma milleti bekletmeye hakkın yok yapıyosan yapıyon forma dünyada forma yapan bi senmi varsın. Umarım Yöneticilerin Dikkattini Çeker Bu Yönetim Banlayın Bu Formayı Yapan gökhanka yı hem sizin forumunuz üzerinden başka sitelerle anlaşıyo hemde milleti boş yere bekletiyo Son yaptığım çalışmalar da sana kapak olsun.Aynı hızla Bank Asya 1.Lig i de yayınlicam o zaman görürsün sen kim kimi kandırıyor.Eğer biraz delikanlıysan yaptığım formaları kullanmazsın.
gokhanka BANK ASYA 1.LİG Takımları 2007-2008 Formaları Hepsi gokhanka tarafından yapıldı.Tüm hakları gokhanka ya aittir.İzinsiz kullanılamaz,çoğaltılamaz,editlenemez ve her hangi bir parçası alınıp başka bir formada kullanılamaz. ALTAY İZMİR A.Ş. ANTALYASPOR A.Ş. BOLUSPOR DİYARBAKIRSPOR ELAZIĞSPOR ESKİŞEHİRSPOR GAZİANTEP BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESPOR GİRESUNSPOR İSTANBULSPOR A.Ş. KARŞIYAKA İZMİR KARTALSPOR KAYSERİ ERCİYESSPOR KOCAELİSPOR MALATYASPOR MARDİNSPOR ORDUSPOR SAKARYASPOR A.Ş. SAMSUNSPOR A.Ş.
davidvilla7 Formaların çok güzel oyunumda kullanacağım teşekkürler,Bank Asya 1.Lig takımlarının kaleci formalarını da yapacak mısın? Yeni çalışmalarını bekliyoruz;kolay gelsin...
scream07 ELLERİNE SAĞLOK ÇOK SAOL real madridin siyah formasını yapabilir misin? ilk yaptığın diil diğer siyah olanı
SirEren eyw. şimdi süper oldu helal olsun çalanlarada yazıklar olsun yanlız bişe dikkatimi çekti fb çubuklu sarı lacivert şortu beyaz yapmışın lacivert olmucakmı yada beyazıdamı vardı onu