gokhanka evet minikitleri de yayinlayacam.fenerbahçe formasına gelince fener hep beyaz şort giyiyor çubuklu formanın altına
SirEren gökhan adam ol adam ben senin formanı felan çalmadım zten forma yapmaya uğraşacak meğilim yok çalmaya hiç yok yaptığım tek yama var oda fm 2008 yüz paketleri doğru konuş ona buna çaldın diye ahkam kesme çalana git ne kesiyosan kes ama bana kesme yönetim size sesleniyorum benim bitane çalıp bu adamın formasını yayımladığım yer varmı araştırın varsa beni banlayın yoksa bu gokhanka yı uyumayın adam forma yapıyo diye alttan alıyonuz bulunmaz hint kumaşı değil terbiyesizlik yapıyosa cezasını verecen bu arada bir fenerbahçe beyaz değil siyah şort giyiyo gir http://www.fenerium.com.tr ye hemen aşılıştaki slaytta sevilla maçının sonu var lacivert şort lacivert çorap
gokhanka birincisi adamlığı senden öğrenecek değilim.ikincisi ben sana çaldın veyahut da başka bişey demedim onu nerden çıkardın anlamadım.sen sadece benim forma çalanlara karşı başlattığım mücadelede destek olmak yerine başka başka örnekler verdin.tamam verdiğin örnekler güzeldi ama beni milleti kandırmakla suçladın bir ikincisi de yetkililere banlayın diye çağrıda bulunuyosun.biraz daha sabretsen formaları koyacaktım ki senin mesajını gördüm.senin yaptığın yamalar beni ilgilendirmiyor aynı şekilde benim yaptıklarım da kimseyi ilgilendirmez.beğenen warsa yükler oyununa.biz burda bişeyleri kanıtlamaya çalışmıyoruz ya da bu işten bi kazanç elde etmek için de yapmıyoruz bu işi.biz yaptığımız iş için verdiğimiz bir emek için saygı bekliyoruz çalınmasına tepki gösteriyoruz çok mu o da.kimseye terbiyesizlik yapcak kadar da alçalmam anlayana anladığı dilden konuşurum.bu işin sonu gereksiz bir tartışmaya gidip forum kirlenmesin istiyorum.o yüzden arkadaşım yaptığın davranış yanlıştı benim banlanmam sana ne kazandıracaksa artık niye bu kadar istediğini de anlamadım diyeceğim şu ki daha fazla uzatmanın bi anlamı yok formalar orda isteyen yükler isteyen yüklemez kendi bileceği iştir ama sen de bir daha insanları bu kadar çabuk suçlama.sürç-ü lisan ettiysek de affola.
gokhanka TURKCELL SÜPER LİG Takımları 2007-2008 Mini Oyun içi Formaları Hepsi gokhanka tarafından yapıldı.Tüm hakları gokhanka ya aittir.İzinsiz kullanılamaz,çoğaltılamaz,editlenemez ve her hangi bir parçası alınıp başka bir formada kullanılamaz. ANKARAGÜCÜ MKE ANKARASPOR BEŞİKTAŞ JK BURSASPOR A.Ş. ÇAYKUR RİZESPOR DENİZLİSPOR FENERBAHÇE SK GALATASARAY SK GAZİANTEPSPOR GENÇLERBİRLİĞİ SK GENÇLERBİRLİĞİ OFTAŞ İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESPOR KASIMPAŞA KAYSERİSPOR KONYASPOR SİVASSPOR TRABZONSPOR VESTEL MANİSASPOR NOT:Hangi formayı yükleyecekseniz üzerine gelip sağ tıklayarak farklı kaydet deyin.Minikitleri PNG olarak kaydedin.CM 08 ile oyununuza yükleyebilirsiniz.İyi eğlenceler.
SirEren arkadaşım yamanı yayımladıktan sonra oraya benim cevabıma yanıt vererek buda sana kapak olsun delikanlıysan çalma diye bi mesaj bırakmışın git bi oku orda o mesajı görmesem uzatmam helal olsun güzel yapıyosun eline emeğine sağlık ama hayatta beni kimse hırsızlıkla korkaklıkla ve kaçmakla suçlayamaz suçlarsa ağır konuşurum eğer yanlışlık oldu sana demedim diyorsan senden özür diliyorum.
gokhanka dikkatli oku bak orda çalma mı yazıyo kullanma mı? seni kesinlikle çalmayla suçlamadım anlaşılan sen onu çalma olarak algıladın.beni milleti kandırmakla suçladın ve banlanmamı istedin ben o sırada formaları upload ediyodum toptan hepsini formaları gönderdiğimde bi baktım senin mesajın war üstte.ondan sonra sinirlendim.ben kimseyi kandırmadım arkadaşım sadece yapılan hırsızlıklara karşı tepkimi gösterdim.kullanma derken de banlanmasını istediğin ve milleti kandırmakla suçladığın bi adamın formalarını kendi oyununa yüklemezsin.
Nevzat_BJK Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka TURKCELL SÜPER LİG Takımları 2007-2008 Mini Oyun içi Formaları Hepsi gokhanka tarafından yapıldı.Tüm hakları gokhanka ya aittir.İzinsiz kullanılamaz,çoğaltılamaz,editlenemez ve her hangi bir parçası alınıp başka bir formada kullanılamaz. ANKARAGÜCÜ MKE ANKARASPOR BEŞİKTAŞ JK BURSASPOR A.Ş. ÇAYKUR RİZESPOR DENİZLİSPOR FENERBAHÇE SK GALATASARAY SK GAZİANTEPSPOR GENÇLERBİRLİĞİ SK GENÇLERBİRLİĞİ OFTAŞ İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESPOR KASIMPAŞA KAYSERİSPOR KONYASPOR SİVASSPOR TRABZONSPOR VESTEL MANİSASPOR NOT:Hangi formayı yükleyecekseniz üzerine gelip sağ tıklayarak farklı kaydet deyin.Minikitleri PNG olarak kaydedin.CM 08 ile oyununuza yükleyebilirsiniz.İyi eğlenceler. Minikitler harika fakat çok şişman durmuş yani biraz daha uzun olsa tam süper olcaktı.
hollyowl işte muhteşem dönüş buna denir :) bizleri kırmadığın için sağol gokhanka kardeşim ellerine emeğine sağlık :) karşında saygıyla eğiliyorum.
gokhanka estağfirullah ne eğilmesi sağolun desteğiniz ve yorumlarınız için.minikitler oyundakilerle birebirdir.oyunun alpha dosyasını alarak yaptım minikitleri oyunda normal duruyorlar zaten.
Nevzat_BJK Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka estağfirullah ne eğilmesi sağolun desteğiniz ve yorumlarınız için.minikitler oyundakilerle birebirdir.oyunun alpha dosyasını alarak yaptım minikitleri oyunda normal duruyorlar zaten. Tamam gökhan abi;)
SirEren iyi zaten kullanmıyorum fifa yı oynamıyorum şu aralar ama bence yaptığın yanlış millette klasikleşen söz yama tamamı ile bana aittir izinsiz çoğaltılamaz veya yayımlanamaz bende bi takım yamalar yapıyorum fm 2008 e felan ama ben şöyle yazıyorum Yama Tamamı ile bana aittir İstey İstediği Yerde Adımı Koymak Kaydıyla Kullana bilir yazıyorum sanal ortamda yapıtığın herşey sınırsız olmalı bir kişi sadece bir yere bakıp kalmamalı altarnatifi olmalı yani anlıcan bi süre insanllara eziyet ettin yalvarttın çıkar artık şu yamayı dediler sen de dedin yok olmaz bu sitede çıkarmıcam başka siteyle anlaştım bu sözüne banlanmalıydın dedim yada en azından konuya kilit yanlış anlaşılma olmuş olabilir ama gereksiz yere milleti oyaladığının ve 40 takla attırdığının farkındasın değilmi neyse zaten kullanmadığım formalar hakkında fazla konuştum formalarının hepsini indirdim ama yazını farkedince fifayı komple sildim rahatsızlık verdiysem özür diler başarılarının devamını dilerim iyi eğlenceler...
gokhanboz elıne saglık gokhanka kardesım.bır harıkasın.basarıların devamını dılerım.ve senden yenı mınıkler beklıyorum
volkan_fb sağol gökhan abi çok güzeller birde senin bu formaları sıkıştırıp bu konu da koyabilirmiyim arkadaşlar kolay indirsin tabi sen izin verirsen
srcsercio gerçekten formalar ve minikitler muhteşem çok teşekkürler..Allah Eline koluna sağlık versin ;)