pkbomb **Hırsız seni! Rezil rüsbaa herif! Gökhan Abinin konusunu kirletmek için kilitletmek için her şeyi yaparsın sen. Çakal. Çekemiyorsun onu çünkü. Çakal.**
mehmetk ben onu kirletmiyom ben sana kızıyom sen benim formalarımın hepsinin çalıntı olduğunu söylüyorsun ve beni karalıyon
gurKan. bune be mahallede deki kadınları kavgasının forumda olanı hehe :) konu acayip kirlendi gökhan kardeş sende sonuna kadar haklısın
SirEren bencede haklısında gökhanka yanlız sorum sen yamayı yöneticilere verdindemi yayımlamıyolar senin isteğin üzerine mi yayımlamıyolar ne dir yani
yurtoglu gokhanka haklısın bende bi kit maker im bende formalarımın çalınmasını istemem gereken tepkini koy ben senin yanındanım
U.KARAN Bunlarin hepsi milletle alay ettiler ediyorlarda.Artik bu konuyu açmayin demislerdi ama benim canima yetti artik son kez sunu sölicem : Gökhanka bize diyorduki çok üzgünmüs o da aldatilmis falan filan dediklerini gerçekten düsünseydi yamanin elinde olan bir parçasini bir ise yarar kismini bize kurcalayip yayinlardi. Bir de demistiki yeni bir ekiple anlastim yeniden yapicaz : HANI NERDE???...
N.G. BARISH Orjinal Mesajı Yazan: U.KARAN Bir de demistiki yeni bir ekiple anlastim yeniden yapicaz : HANI NERDE???... Gökhan abiyi yalancilikla suclama, yama yeniden yapiliyor evet, ama bu demek degildirki bu sitede kesinlikle yayinlanacak.
gokhanboz gokhan abı ben gokhan.ya su formaların mını lerını koysana bı koyuarsan cok sevınırım ama.sımdıden tsk
gokhanka Orjinal Mesajı Yazan: gokhanboz gokhan abı ben gokhan.ya su formaların mını lerını koysana bı koyuarsan cok sevınırım ama.sımdıden tsk minikitler 39. ve 40. sayfalarda
gokhanka Orjinal Mesajı Yazan: U.KARAN Bunlarin hepsi milletle alay ettiler ediyorlarda.Artik bu konuyu açmayin demislerdi ama benim canima yetti artik son kez sunu sölicem : Gökhanka bize diyorduki çok üzgünmüs o da aldatilmis falan filan dediklerini gerçekten düsünseydi yamanin elinde olan bir parçasini bir ise yarar kismini bize kurcalayip yayinlardi. Bir de demistiki yeni bir ekiple anlastim yeniden yapicaz : HANI NERDE???... yama çıkacak arkadaşım ama bu sitede çıkarmı çıkmaz mı bilemem.aslında isim vermeyecektim ama galatasaraylı67 ile anlaştım çalışmalarımız devam ediyor.
gokhanboz cok saol gokhan abı beklıyorum mınıkıtlerı.ya 40. sayfada var ama bır turlu kaydedemedım onları.nasıl kaydecegız.soyler mısın
Gamemaster Orjinal Mesajı Yazan: hell.boy BU FORMAlARI OYUNA NASIL KOYUYORUZ NEREYE KOYUYORUZ FORMALARI Kit Raptor,Monkey Dragon,Creation Master İle Eklenir.
seferoglu gokhanka hocam galatasarayın uefa forması creation masterla oyuna eklenmiyo nedenini öğrenebilirmiyim
volkan_fb gökhanka abi ben senin formaları toplayıp bir yere koymuştum ama senin adını da yoymuşytum. Yinede kızdıysan özür dilerim.
gokhanboz gokhanka bılader kusura bakma senı 26-27 yasında sanıyodum ondan sana abı dıyodum.bılader su minikleri cıkarsan artık da ındırsek ha.