CaSSiNi_ Orjinal Mesajı Yazan: The_Wade Saçları biraz daha dağıtırsan daha iyi olur bence hocam. Burdaki gibi. Daha saçlara hiç başlamadık. Saçların aynen o resimdeki gibi olması için çalışıyoruz. Zaten yapım aşamasında diye yazmıştım;)
galatasarayli67 abi nerdesin yaw:D dersaneden geldim seni bekliorm hadi bitirek şu carrick i daha boateng yapıcaz:D
beyaz_siyah kardes mükemmel faceler walla birde birşey sorcam koyduğun linklerdeki dosyayı fifa 08 demo içinde nereye koyacam?
CaSSiNi_ Yorumlarınız için teşekkür ederim. Cristiano Ronaldo face imi güncelledim. Saçlarını düzelttim, ten rengi ayarlarını yaptım, daha kaliteli doku yaptım.
CaSSiNi_ Shabani Nonda face linki: http://rapidshare.com/files/57623527/Shabani_Nonda_by_CaSSiNi.rar.html Fabregas'ı Galatasaraylı67 yapıyormuş. Ben de Robinho yapmaya çalışayım:)
AliCqNnN kankam be (kaka',vicente,carrick,vidic,fabregas,..... hepsini toplayıp guzel bı face pack yaparmısın fifa 08 full için :D yaptıın tum faceler bıde kaka lincoln fln ekle bı face pack yap ;) cok super olur walla :D
CaSSiNi_ 1-2 gün içinde full oyunda çalışabilecek şekilde facelerimi kurulum halinde yayınlayacağım. Bu arada bir de yeni face yapmayı düşünüyorum