CaSSiNi_ FifaMen'in isteği üzerine Vicente Face yaptım. Henüz bitmedi eksikleri var. Son halini de koyacağım bitince. Yarın da Vidic ve Carrick face yapmaya çalışırım;)
CaSSiNi_ RoNaLDo7_17'nin isteği üzerine Vidic Face yaptım. (Yardımları için galatasaraylı67'ye teşekkürler)
ewerad vidic sanki dünyanın en iyi facesi gibi olmuş.ronaldinho da harika.ikisinin zdatalardan oyuna atılabilecek linkini verir misin?
FifaMen Onur abi bu işten gerçekten anlıyosun ve çok kaliteli yapıyosun. Başarılarının devamını dilerim:)
CaSSiNi_ Yorumlarınız için sağolun. TSL'den face yaparım da resim sorunu oluyor biliyorsunuz istediğiniz oyuncunun kaliteli resmini bulursanız face yapabilirim. Ronaldinho ve Vidic'in face dosyalarını ekledim;) Ronaldinho: http://rapidshare.com/files/54198879/Ronaldinho_CaSSiNi.rar.html Vidic: http://rapidshare.com/files/54199213/Vidic_CaSSiNi.rar.html
CaSSiNi_ galatasaraylı67 ile ortak bi face yapıyoruz Carrick. Henüz tam bitmedi ama şimdilik bu halde resmini koyayım dedim.