galatasarayli67 bize göre sağ göz ve kaş sola oranla daha yukarıda olmuş. bide bize göre sol göz bebeği sağa oranla büyük;) onun hariicinde güzel ellerine sağlık abi;)
Kerem Orjinal Mesajı Yazan: galatasarayli67 bize göre sağ göz ve kaş sola oranla daha yukarıda olmuş. bide bize göre sol göz bebeği sağa oranla büyük;) onun hariicinde güzel ellerine sağlık abi;) Emre çok iyi yazmış ama yinede güzel olmuş abim yüz yapısı olarak van nistellroy'a benziyor gayette hoş ;)
ali tandogan ok olmassa bi bak bu olurmu oluorsa yaparsan sevinirimahmet dursunu yaparsan çok sevinirim şimdiden tşkler
ali tandogan ahmet dursunun bu resmi olmassa ahmet dursunun sitesinde foto galeri diye bi bölüm var orada tam uygun resimler var bak istersen yapabilirsen çok mutlu olurumm
CaSSiNi_ Uzun zaman sonra bir face üzerinde çalışıyorum. Vizeler üniversite ev işleri derken bilgisayarla fazla vakit geçiremedim. Eksikleri var henüz tamamlamadım zaten ama şu anki hali böyle yeni face'in:
Kerem Küçük Emrah havası sezdim başta :D , Fotosu konuşulur ama Gerçekten çok iyi bir face olmuş abim. **Efsane** geri dönüyor mu ne :)
No_FeaR_GS güzel olmuş keşke stad yapımı ve türkiye ligi tezahüratları+pankartlarına daha çok önem verilip üzerinde çalışılsa neyse bn inanıyorum türk yapımcılar bu yıl bomba YAMALAR yapıcak!..
CaSSiNi_ Farkındayım ama düzeltemedim bi türlü çok oynadım gözlerle aslında ama kaşlarla gözler bitişik gibi bi de resimde gözün biri tam açık diğeri yarı açık o yüzden sorun oldu:)