Orjinal Mesajı Yazan: NeW_YoRK_YaNKeEs
walla atan ben değilim atan EA bir çok sitede belirtildi şu tarihde çıkıcak diye sadece burda değil,bir sürü ünlü ve sağlam web sitelerinde de belirtilidi..Ayrıca "Ateş olmayan yerden duman çıkmaz" demişler atalarımız ;) Yani bi yerden okuduk biliyoruz bilmeden de konuşmuyoruz zaten hele ben asla öyle bişey yapmam...benim genelde verdiğim haberleri bile 3-4 yerden bakar eğer doğruysa yazarım bu konuda şüphen olmasın...Ayrıca ben tepkimi sergilemedim yorumumu yaptım tepkim şu anda ister yayınla ister yayınlama öyle ya da böyle korsan alcam öyle oynicam :D PES'i orjinal alıcam ;) bazı konuları düşünmende fayda olur hemen laf atma lütfen.. o yüzden belki bizi anlamıyor olabilirsin ne dersin ;)
Ben yanlış anladığını sanmıyorum pek Gökhan abinin. Çünkü şu konuda haklı,ea sports tarafından pc ve ps2 demoları hakkında ''şu tarihte çıkacak'' şeklinde hiçbir resmi açıklama gelmedi. Yani en sağlam siteler söyler,ign söyler,gamespot söyler,ama sitelerin sağlamlığının haberin doğruluğuyla her zaman doğru bir orantısı yoktur. Mesela şu an EA'nin resmi forumları mesaj yağmuruna tutuluyor. Her kafadan bir ses çıkmış durudma. Kimisi hala bugün çıkacağına inanıyor,kimisi bu hafta içinde,kimisi haftaya diyor,kimisi ise 6 eylülde çıkacak diyor. Evet,bu konuda sorumlu taraf EA SPORTS'tur,çünkü bize tarih vermediler. Ancak haklarını yemeyelim,tarih verip de çıkarmamazlıklar da yapmadılar şimdiye kadar.