RaphaeLmiX ya ne değişicek ya şurada tartışıyoruz ne için sadece saçma sapan demo için yazık...başlatanlarada...!!Beni bence anlamamışsınız kalsın..ben PES de dostlarımla devam edeyim en iyisi burada fifa da bulunmamak daha iyi yoksa boşuna ban gelicek :(
Neo Hiç bir zaman fifa demosu Ağustos ayında çıkmadı her sene Eylül ayında çıkar. Senelerdir bu böyle. En az 1-2 hafta daha beklersiniz bence. Mesela http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Icerik&eylem=IcerikGoster&icerikid=1917