Kaynak: http://footballcommunity.ea.com/forum/viewtopic.php?t=52818&start=90
''So far, all I can confirm is that it wont be this week. Still waiting for a more specific date though.''
''Tek söyleyebileceğim,demonun bu hafta içinde çıkmayacağı. Bir tarih almak için bekliyorum.''
Şaşırdığımı söylemek zorundayım. Önce çok çok yakında dersin,sonra bu hafta çıkmayacak dersin. Bu nasıl çelişkidir EA SPORTS?Ya adminleri işten at,ya da bir sene de adam akıllı bir tarih ver. Her sene bu çileyi çekmek zorundamıyız arkadaş!Ayrıca sizlerden özür dilemek istiyorum. EA SPORTS'un çelişkili açıklamaları beni de yalancı durumuna düşürdü. Ama gerçekten ben resmi olarak ne varsa onu yazdım buraya. Gayriresmiyse gayriresmi bilgi olduğunuda belirttim.