Denizimo ok saolun sivasspor home forması oyunda gayet ii gözküor ama neyse yorumlr için saolun SİVASSPOR 07-08 KALECİ FORMASI
_DiSsMaKeR_ Ben hiç kimse den menfaat gözetmem:mad: Herkez farklı cevap werir yinede bu forman ii olmuş..
d.guenduez Kardeş süper forma yapıyosun.Fenerbahçenin 2008 çubuklu formasını yaparmısın(herkes yapmış ama arkası hepsinin lacivert normalde sarı:) )